Monday, July 09, 2007

Every answer asks a more beautiful question...

So I’m aware that I have started this blog, and I was also aware that the time would come when I would’nt be arsed to update it and I think that time has come…..but I didn’t think it would come this quick.
But damn there are times when I have no desire to place any new content here. It’s not like there is a lack of information. Far from it!! I totally respect committed bloggers. But I’m not a blogger. I am an occasional blog exhibitionist clearly. Lawl.

So nothing fascinating seems to have happened to me recently…. I have’nt fallen in love yet, I have’nt started job hunting and I have’nt been on holiday. Summer is quickly passing by, and if I don’t check myself, I’ll probably end up doing nothing by the time summer is over.
The weather in London hasn’t been great either….in fact its been horrible. I can swear that we’ve only had two days of sunshine in the last two weeks…..scoffs….

And with bad weather comes depression…..as if life doesn’t throw enough depressing things at you…….

Well good news from naija……the so called kidnappers have released the 3yr old girl…Thank goodness for that……we can only imagine the fiasco it would have created if something had happened to her…… or if she had died……like naijas image is not bad enough.

Other news is that I went with a couple of friends to the blogger Olawunmis birthday party on saturday….the yellow and red party they called it…….i actually didn’t know till yesterday that he was the blogger…..i just thought it was someones party we gate-crashed. I heard a couple of bloggers were there, but I didn’t meet any of them apart from TaureanMinx. Also Naijafine boy was there as well…..

Thanx to everyone who emailed me while I’ve been missing in action……its really appreciated.

Anyways, so pls understand why I’ve had no motivation to blog…its that damn simple….nothing to blog about.

19 comments:

ExcitedJade said...

hmm...that the thing with most geminians...we get bored easily.... how have u been darling? missed yah plenty.

Ugo Daniels said...

Hmmmm...you havent fale in love...YET! why's that, if i may ask?

Anonymous said...

BOOOOOOO!! Giving up so easy!!!

geisha said...

hey.. u have my former blog name!well, the jaded bit anyhooz. that makes u cool in my books!

Pink-satin said...

u met tminx and fine boy cool!

...toyintomato said...

ehhh, what am i hearing, you went for olawunmi's birthday...extreme vexation with you.
olawunmi has to throw a virtual birthday party for us, we no go gree , we no go gree.
so i am recruitin you, you have no choice in this matter, i even gone to aso rock to report this mtter.
Olawunmi must throw us s Virtual party.
abi, he dosent think we bloggers over here can party..lol

***pls dont give up on bloggin, whose blog will i have to stalk anonymously...

Anonymous said...

You gate crushed a party and did not know whose party it was till after the event? Very funny

Overwhelmed Naija Babe said...

dang.. it seems like all the london bloggers know each other.. or at least chill in the same circles... im waiting for canada to get nationwide internet access so those in the rural areas can blog and we can 'party' as well... lol... you sha had fun abi?!

Chxta said...

Nothing to blog about? Ule... :D

Yes, I was in UNIBEN...

UnNaked Soul said...

let me drop a pearly kiss on this one *wink*

laspapi said...

Glad you stopped by, Jaded...

Naija Vixen said...

Uhnnn,i know that feeling too much! How you dey???

AN IBO DUDE'S CORNER said...

geminian here

thot i was the only one with the "bored easily" syndrome

welcome to the club of "nothing interesting to write" bloggers

Naija Vixen said...

Oya do a mini "update" for us...it could be about anything...;-)
Hope you are doing okay anywayz?

pamelastitch said...

Then pretty please, can you participate in our competition.

Well, i just dropped by to let you know of a competition that is running at the africanloft.

www.africanloft.com

Pls, participate.



Ps: 600 words is just a page..

Chameleon said...

UPDATE!!!

uknaija said...

Nothing to blog? But you have been eating, sleeping, going to work etc etc, tell us about that

nkem said...

U get bored,irritated,annoyed/pissed off easily darling so im not surprised(pls dont beat me)...
@ugo daniels-shes very much in LOVE..with me..mwahhahahaha..lolzz
good u had fun at the parry even if it was a while ago and u probably dont remember wot happened there..tee hee..
anyways just stopping by..its been a min..
see u soon!!
Love u NOT!!..LOL

Vickii said...

You were at Olawunmi's party ... wow,it really was blogger central!